Kom igen nu, kroppjävel.

Topp 3 sämsta natten någonsin, fy helvete vad jag har haft ont i ryggen. Kunde inte somna, var uppe flera
gånger och tog tabletter, värmde vetekudden, grät och flämtade av smärta och var så jääävla besviken på
min kropp. Har sovit alldeles för dåligt / för lite, och timingen kan ju knappt vara sämre. Har även ont i huvudet
för tredje dagen i rad. Ryggen gör fortfarande ont men inte riktigt som inatt. Idag åker vi på kryssningen som vi
längtat efter i ett par månader. Och kroppen är såhär. Kan inte ens andas in utan att det gör jätteont. Är helt
yr i huvudet också. Fan fan fan. Hur som helst kommer vi ju att åka, allt är ju betalt, men HUR kommer det att
gå att dansa och ha kul som sig bör när det gör så in i helvete ont? Om jag måste ta femtusen tabletter för att
kunna fungera lite bättre, är det kanske ingen jättebra grund att dricka vin på, lixom.. Jävla skit, nu vill jag ha
lite mirakel här. KOM IGEN KOM IGEN KOM IGEN. Vi klarar det här, det gör vi ju alltid, eller hur?! 

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0