Majkyla.

Vi ska va tillsammans när dag läggs till dag
För dit du går, går också jag

Min själ, min kropp har lust till dig
Din andedräkt som hettar i mitt öra
Rymmer samma längtan som värker i mig
Min kropp, min själ har lust till dig

Men än vill hon leka, än vill hon gunga
Ännu är barnet nära i hennes sinne
Ja, än vill hon dansa, än vill hon sjunga
Ännu är barnet ifrån förr kvar därinne


- ur Kristina från Duvemåla
 
 

....som jag lyssnar på nu, när jag tar hand om disken. ^^
Har haft en rätt bra dag på jobbet, BETYDLIGT lugnare än i helgen, och trots krångel med 
Point (kortmaskinen) - som hade tekniska problem med hela sitt system, så gick det bra,
TUR att det inte var i helgen! Då hade jag nog gått av lite av stress.

Klockan är 21, jag borde fundera på vad jag ska käka till middag och lunch imorgon, 
men just nu vill jag inte. Jag är ju en hel musikal här. Minst.

Har fått många fina komplimanger om mitt hår, både här & på Facebook & på Twitter & 
på Dayviews, och även från en mycket blandad skara kunder... : ) Det gör mig jätteglad!

OCH DET ÄR SÅ JÄVLA KALLT UTE IDAG, WHAT'S UP WITH THAT?!

 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0