Measure in love.

Idag var det dags att träffa sång- och dansfåglarna igen, ordinaaaarie övningsdag, ordinaaaarie tid och
ordinaaaaaarie övningslokal. HELKONSTIGT då vi inte varit där på länge, utan mest på Musikskolan och
nere i Bahcohallen osv... på alla möjliga dagar och tider... : ) Tyvärr fick vi veta att det lilla gigget vi skulle
göra på lördag kväll har blivit inställt, mycket trist. Så vi hade inget speciellt att öva inför ikväll, utan fick en 
lite annorlunda uppgift av Marcus. Först repade vi igenom "Seasons of love" ur musikalen Rent, och sen
blev vi indelade i tre grupper för att göra egen koreografi till varsin del i låten. HAHA! En kvart hade vi på oss
så det var ganska bråttom, vi var sex stycken i varje grupp och sen skulle vi framföra, samt lära de andra
grupperna den koreografi vi hittat på, och tillslut så satte vi ihop alltsammans. Det var kul! : D Sen tog vi lite
fika och vi i styrelsen hade lite möte, sen var det bye bye... och lika tomt igen.. ^^



 
Mitt hår har blivit "alldeles för långt" så jag har kört med peruken i en vecka nu, det har blivit så, inte bara p.g.a
längden, först var det mest för att det bara regnade hela tiden och det kändes inte så hårspraysvänligt.. då tog
jag "långhåret" så jag kunde ha regnjacka och luva! (Mohawken är ju lixom inte luv-vänlig heller...) Men nu känns
det så långt så jag inte vet hur jag ska fixa frisyren längre. Lyxproblem!! Inget problem jag NÅGONSIN haft i mitt
liv! Så nu är alltså frågan vad jag ska göra AV det. Trimma ner sidorna räcker nog inte, håret ovanpå är rätt så himla
långt på sina ställen, dock är det alldeles tillräckligt långt för att ha det neråt, SÅHÄR:

                  
 
, men då måste det klippas en hel del, det är alldeles för långt bakpå, så att säga. Hmm. Helt plötsligt står
jag här med val jag aldrig behövt ta, haha, på gott och ont, typ? Now this is tricky... det behövs MYCKET spray
för att orka hålla ner luggen såhär, mitt hår växer ju lixom BAKÅT som värsta lejonmanen... fan, what to do?
Vet inte om jag ska köra på kort och uppdatera frisyren lite eller bara låta det växa så det kanske blir långt 
någon gång igen? ^^ Kan inte förstå att jag ens KAN dividera om detta, det är ju helt underbart... : ) 
 
184 dagar.

För ett år sedan var det här ju en, för mig, nästan helt omöjlig dröm.
 

And look at me now ♥
 

Postat av: Emsi

Spaaaraaaaa! :D

Svar: Men det är helt omöjligt att ha detta som en frisyr, det ser förjävligt ut, faktiskt! ^^ Därför jag kör med peruken och det vill jag ju helst inte nu när sommaren kommer... :) Helst kör jag med kort en sväng till *bzzzzzzzzz* och sen kanske jag kör en spara-sväng.... :)
Ida

2014-05-16 @ 08:03:26

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0