Med en kvart kvar av denna måndag...

Bilder från inatt, alltså igår:


Haha, med scensminket kvar på ögonen sedan kvällen innan. Bara DÖK ner i sängen med linser och smink 
och allt, då det bara vankades 3-3,5 timmars sömn natten till söndagens nedroddning... Oh yeah. Så det 
var bra skönt att tvätta bort det tillslut, kan jag lova... : ) 

 
                                    And the hair is growing, growing, growing.....
 
 
Frukostbild! Hur sent som helst, ute på balkongen, där det inte varit sommarvärme på en vecka ungefär.
Onepiece:n, och kaffe, och en hel hög med gamla Hus&Hem-tidningar sällskapade mig där ute...
 
                        

Och idag har jag varit hos Furin:arna nu på kvällen, käkat bästa sushin från Igor Sushi i Västerås, och så repade
Elin & jag lite inför ett charity-gig vi fått på torsdag, lite sistaminuten, typ! Det blir nog bra..... : )
 
                        
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0