Metallica, Milky Way, äh whatever

Mnååhh, jag vill ju också se Metallica i Sthlm den 30:e maj!! VAFAN, vem vill inte det?! GNÄLL!
Men 1000 spänn.... det är ju vad jag lagt bara på de två kiropraktorbesöken de senaste 5 dagarna.
Upcoming kryssning också, i slutet av maj, återigen så vill jag lyfta hur GÄRNA jag skulle vilja ha
skatteåterbäringen typ NYSS! Åt nyss en jättegod hemmaburgare, njut nu Ida, för sen kanske det
inte blir någon mat på ett tag... Eeeey...

Men vem bryr sig om mat när det finns såhär bra godis i lösvikt previs bredvid jobbet? OMNOMNOM ♥

                         

Nej just det, det är ju inte heller gratis... men nästan.... omnomnooom....
 

Postat av: quara

kommer inte den efter eller runt midsommar?!

Svar: I juni någon gång, det stämmer, med det är lite olika för alla. Jag borde få min innan iallafall. But I need it nooow :D Eller iallafall ganska snart..
Ida

2014-05-14 @ 00:37:12
Postat av: milina.blogg.se

åh vad gott :D

Svar: Verkligen! : )
Ida

2014-05-14 @ 02:24:29
URL: http://milina.blogg.se/
Postat av: Robert G

Fan, vill ju också se Metallica! men som du säger, 1000 spänn för det... idk. det känns inte värt. och jag hade glömt skatteåterbäringen ! tack för påminnelsen ! x)

2014-05-17 @ 08:17:00

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0