Olika sorters ljud.

Fina Daniel hamnade på en nyhetssida när hans facebookstatus spred sig som en löpeld igår.
So far: Över 1.600 delningar och över 11.600 likes. På ett dygn! Det är fint, jag blir stolt!
Så himla fin & klok vän! ♥   ---> SE HÄR <---



Och annars då? Jo tack, ganska bra, jag har jobbat med bästa Miriam, sen körde vi världens snabbaste
stängning av butiken, including världens snabbaste dagskassarapport, så jag kunde iiiila iväg och titta på
estetshowen! Det var roligt! Vi var där, typ halva showgruppen, och tittade på "Walk of fame". På fel sida
om scenen! Åååhh... saknar redan.... Sen blev det Donkenhäng! Kutym!! 

Sen hem, och vad har jag gjort? Not much. Klivit, ännu en dag, över kassarna med scenkläder i hallen!!
Kanske dags att ta hand om dem snart.... men då känns det ju VERKLIGEN som att det är över! ^^

 
Titta där, en kasse vin också, ja varför inte....?

Hehe, och så har jag tagit kort på mina gitarrer, visat för skäggig italienare ^^, blivit tipsad om lite bra ny
musik (ny för mig alltså), och så är jag faktiskt lite sugen på att röja upp i hallen, klockan är tjugo i tolv så
är det någon idé att börja? Jag lär ju inte sova än på tusen år, så... imorgon giggar jag & Elin! JA! Roligt!! : ) 


Stökhörnet....
 
 

Postat av: Patrik

Du har ju nästan lika många gitarrer som mig :)

2014-05-08 @ 08:46:40
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0