Onsdag.

Hemma på lunch från jobbet:


Hela soffan var full av sånadär maskros-flyg-prylar, måh! Nu måste de klippa gräsmattorna på gården, det ser
fan förjävligt ut, INGEN vill väl vara ute där? Och här inne snöar det, ser det ut som... ^^ Fick flygprylar på min
mat. Haha, åh vilket i-landsproblem, ack ve, ack ve. 

Ännu en sommardag med butiken full av kunder som kommer in helt lättklädda och ba "ÅH VAD SVALT OCH 
SKÖNT HÄR INNE!" och man bara avundas dem som FAN, för det är KALLT i butiken för oss som står där hela
dagen, och så längtar vi också ut i solen... jag fick faktiskt ta igen det nu på kvällen, efter jobbet. Sms:ade
lillasyster och frågade om hon hade något för sig, och det slutade med att vi styrde upp en lite handling på
Willy's, sedan tog vi en solig promenad runt ån, och sedan varsin jättegod smoothie på hennes balkong! 
Supernice! Sen gick jag hem, utan jacka. OCH I BALLERINASKOR! Då är det sommar tammefan. Underbart.

Min mobil tycker att den är alldeles knökfull, det har den iofs rätt i, så den vill hur som helst inte spara så 
mycket bilder, inte lika många som jag väljer att ta uppenbarligen... så, det här är iallafall det som jag fick med
mig hem ikväll, tyvärr inga av de bilderna jag tog på fiiiiinaste 22:30-himlen! 

Jaha, nej just det, det här problemet hade jag igår också.... nu vill den inte tömma in de få bilderna som faktiskt
togs, heller. Måååhhh! Nu måste jag ju hitta nåt annat sätt.

. . . . . . . . . . . 

Nu så.

                           

              Här skapade vi fin musik!                    Och här bredvid sprang jag så roligt att Hanna dog av skratt                                                                               och några karlar på andra sidan ån applåderade åt mig.

 

Postat av: Jessica

Jag som har så sjukt dålig humor skrattade högt åt turistbyrån. Haha!

Svar: Hahaha! Den är ju toppen : )
Ida

2014-05-22 @ 14:42:07

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0