Rainy day.

Regnet öser verkligen ner! Det låter ganska mysigt när man sittter inomhus. Det gröna blir grönare där ute,
och än så länge behöver jag inte ge mig ut iallafall. Om ca två timmar ska Eve hämta Källa på dagis så lagom
tills dess kan det väl sluta? Pretty please? Sitter i onepiece med snabbkaffe i snyggt glas och kollar på
Project Runway. Helt okej ingentinggöra ändå. 

           
           
 

Postat av: Granntanten

Låter verkligen helt okej ändå. Och om det blir så att du måste ut i regnet så kan jag skvallra om att det doftar så mycket sommar ute att det nästan var som att gå in i en vägg. Sådär för första gången för i år. Rätt okej det med, även om man blev lite blöt.

Svar: Åh vad härligt! Mitt luktsinne är inte så fantastiskt (förgiftad av all stark plastlukt på jobbet i nästan tre år kanske) men det ska jag verkligen känna efter, efter.. :)
Ida

2014-05-19 @ 14:47:03
URL: http://granntanten.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0