Sol = ♥

"Wohoo, äntligen helg!" - SÄGER FOLK och själv ska man jobba hela helgen med fina vädret.. 
Buuu! Andra helgen i rad av tre... which sucks, bitter m.m., men så är det bara. 

Idag har jag sovit länge, solat på balkongen, ätit frukost och läst nya Hus&Hem där ute, och nu blir 
det dusch och allmän uppstyrning, måste iväg och handla lite inför helgen (frukost, jobbluncher m.m.)
för mina sista 200 kronor som jag för tillfället äger. Nu lät jag kanske lite bitter igen. Men så är det bara.
Sen blir det brännboll! Tjohoo! Eventuellt tittar jag bara på, känner mig lite low idag, men det kanske
ändras. Det hoppas jag. Om inte annat kan man ju ta ett glas vin och heja på de andra, som sagt.. : ) 

                                                                                              Get out of my way, cloud!

 
 
 
 
 

Jag saknar Honom. 
Borde inte säga det, borde inte GÖRA det.
Men jag gör det, ibland är det som ett stort hål i bröstet.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0