Solala @ Uppsala

                


ÅH! Vilken underbar kväll! Har blivit bjuden på grym spelning, och skitgod middag, och en riktigt riktigt bra
kväll med ett skönt gäng! Vad gör det att jag missade Eurovision? Hann ju hem till att se vinnarlåten iallafall,
jag hade en sååå bra kväll, är så glad! Det hade varit skitkul att följa med ut och fortsätta dansa, but you know,
jobb imorgon igen... Tack alla för en fin kväll och speciellt till Erik! :D 


Blondes having fun i bilen... ^^ Plus denna lånebild från Sara:

                          
 
Dags att försöka sova.. minns inte om jag tog en sömntablett så jag vet inte om jag ska ta en (till?), eller låta bli?
Måh. Dumt. 

 
Eventuellt lite astrött i de dära ögonen... 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0