-

det här med att jag fortfarande flirtar med någon
som ständigt får mig i tårar
att jag fortfarande försöker få en person
som lämnade mig för längesedan
att gilla mig
att minnas mig
att inte gå alldeles för långt ifrån mig

jag flirtar med någon
som inte respekterar mig
som inte vill ha mig
som inte verkar förstå mig
som redan haft mig

som jag haft

som jag ville gifta mig med
leva med
skapa en familj med

 


det är som något som aldrig tar slut
inom mig
  

 

Postat av: Patrik

Förstår hur det känns, och att det är jobbigt. Blir väl så när det är äkta, riktiga känslor och framtiden är utstakad och ser ut som man vill. Jobbigt sen när allt förändras…

Men så brukar det kunna dyka upp någon ny i ens liv, när man minst anar det, så säger det klick och allt faller på plats.

Fina bilder på fin Ida.

Svar: Det var ju lixom det jag trodde det gjorde, för fyra år sedan. Föll på plats. Allt det där som jag ville ha.
Ida

2014-11-09 @ 03:08:15
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0