By us.

Ja men, den HÄR ska ni ju få höra också. Längre version av den som legat ute sedan 2012,
fortfarande inte klar dock.... hmm, det vill man ju ha ändring på. Inte ens bas i klippet.. ; ) 
But listen anyway! Jag på gitarr & sång, samarbete med Niklas. 2012. Som sagt. 

  
 

Postat av: Patrik

D U Ä R B Ä S T S Å Ä R D E T B A R A A W E S O M E R Ö S T O M J A G F Å R T Y C K A

Svar: tack tack tack tack : D
Ida

2014-11-17 @ 01:10:53
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Lilly

Jag är jätteförvånad över att du inte släppt något album än.

Svar: Haha, vad glad jag blir när du säger så. och peppad : D
Ida

2014-11-17 @ 07:25:46
URL: http://saxros.se
Postat av: Vesna

Jag har löst din blogg hur länge som helst,men ändå lyckats med bedriften att inte höra dig sjunga (missade även nör ni var i mina trakter (vällingby) och sjöng runt jul) men JÄVLAR vilken grym röst! Inte alls som jag föreställt mig :)

Svar: Hej Vesna! Kul att se ditt namn här igen :D Nämen! Har ju slängt ut lite klipp då och då.. dock alrig nåt klart, förutom hela nummer från shower etc.. :) Vad kul att du gillade det! Jag hoppas det kan bli något färdigt någon gång! <3
Ida

2014-11-17 @ 19:14:38

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0