Doing Stockholm.

Heldag i storstan med Philip! Tog sista tåget hem som blev ännu sistare än sistast,
då det blev 50 minuter försenat från Centralen... woop woop.... *zzz*  
Har iallafall haft en grym dag! JU!



          Inne på underbara Kawaii shop på Gamla Brogatan! : D ♥ Vill ha de här TASSARNA....! 



                  Tvingar Philip att prova en rolig mössa med två boll-öron, jag hade fel frisyr.... ^^ 


                    Ehh, en jättejättestor (storlek 34!!) och konstig jacka....



                                                                                  - "Gååå nu, nu klär jag av mig!" (Charmig Bild AB, o.s.v.) 

 
Philip har varit en riktig sugar daddy idag, fick resa + fika + en sjuuuukt snygg vinterjacka i 30-års-present!! 
Plus den grymma grymma tavlan, som han fotade förra året, på mig, I'll show you när jag lyckats få hem den
hit, han lär ju få ta den i bilen eller nåt... nångång. Hihi! Jacka får jag också visa imorgon för nu måste jag sova!
Naaattinatt!
 
Menåååh, fick ju ett fint linne också, och massa gott från Lakritsroten! Weeee! *nom nom nom*
  
 

Postat av: Carro Blomqvist

haha va kul de ser ut : ) jättefin jacka!

Svar: Åh, det var inte jackan på bilden men nästan! Ska precis visa den :D Weee!
Ida

2014-11-16 @ 20:43:14
URL: http://glashusbloggen.blogg.se/
Postat av: Lilly

Alltså du är så vacker. <3

Svar: Men tack fina Lilly :D
Ida

2014-11-16 @ 23:10:32
URL: http://saxros.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0