Piiictuuures.

Bilder från veckan som jag inte lagt in ännu, kommer här i en härlig hög. 
Först ut har vi ett blått knä som resultat av förra veckans dansträning (men kolla vad jag var glad ändå):



Badkarsmys med finlykta.
Sen en bild från min hörna på jobbet där man kan ana ett visst förkylningstema:



Vädret gjorde en inte heller jäääättepigg.... Dimmigt i flera dagar! (fast växterna blev vackra i minusgraderna!)

 
Kaffe på Centralen igår innan jag tog tåget hem:


Dagen IDAG, kallt ute men inte så novemberkallt som det skulle kunna vara, på väg till studion, för att
förkylningssjunga lite.. host host..

 
Provade GULDBYXOR på H&M, haha, de hade ju varit awesome till julkonsertens andra klädset men vet
inte om jag vill lägga 350:- på ett par paljettbrallor jag kommer använda typ...  då, och kanske aldrig mer? ^^
Men den här fina hårprydnaden dock... måh! ♥

 
Från Lindex, sååå fin! Hehe, risigt hår också... 
   


Postat av: Lilly

Herregud vilken fin hårgrej. <3

Svar: Ja den är jättefin! Det är som ett hårband med ett ganska tunt elastiskt band, sen den där grejen som är lite halvmjuk så den anpassar sig efter huvudet. Tror den kostade 79:50-, och fanns i svart också, med gulddetaljer. Vill ha! Men började fundera på om jag skulle göra en själv istället.. haha ^^
Ida

2014-11-29 @ 11:12:22
URL: http://saxros.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0