That's the jingle bell rock.

Snälla snälla säg att jag blir av med den här äckliga avloppslukten när de varit här på måndag
och spolat rören!! Det har kommit såna äckelluktspustar i flera månader nu, och på sistone nästan
hela tiden.. uääh. Typ från.. överallt, från väggarna, från taket, ventilationen... please please go away.

De där rörbytena de ska göra i källaren på tisdag, p.g.a vattenläckor, kanske det också kan bidra till bättre lukt?
Kan det varit det som gjort att det luktat så jävla mökigt här i flera månader? EN KAN JU HOPPAS! 

 

Vidare gnäll; Fan vad jobbigt det är med synen såhär dagen efter migränanfall.
Det är som att det blir värre och värre efter varje gång. Som att flimret aldrig försvinner helt.
Sedan 2008 har det bara gått utför, känns det som. Hoppas det blir bättre imorgon!
Jaaaa. Taaaack.

Fuuuuck. 



En annan grej, som blev lite grädde på moset, pricken över i, körsbäret på glassen o.s.v, var ju när jag
mitt i min stress och mitt flimmer, promenerade ner till Arbetsförmedlingen och axelremmen till min väska
plötsligt lossnar från väskan och väskan ramlar i marken, och ut trillar nycklar, plånbok, kalender, SAKER 
I ALLMÄNHET, ut i snön. Då KAN det hända att jag suckade rätt bittert.

Och sen var jag tvungen att köpa en ny väska. Joråsatte.
 
Men annars är det bra.



....va?

 


SÅ JÄVLA GNÄLLIGA INLÄGG på sistone, muhhh, pallar inte med denna stämning. 
Imorgon ska jag & Marcus sjugna lite igen iallafall, det är ju kul (fastän min hals är djävulen)
och sådär!! :D Och idag åt jag sushi. På presentkort. Och drack kaffe med Hanna & Elin
innan kören. HALLÅ VAD TREVLIGT. 
Och kören var ju också trevlig. Som vanligt. Fast jag hade helst mått bättre, kan väl inte 
direkt skryta med några topprestationer just ikväll... lalala.

Nu ska jag äta middag! Den där som jag aldrig hann komma till igår kväll. ; ) 
 


Postat av: Lilly

Sen dom öppnade min ventilationslucka så har jag fått sånt lukt nu med hela tiden. Vissa mornar står man där inne och bara klöks.

Svar: "Får kväljningar", som det heter här. Haha, minns att Miche sa så, "klöks", och jag ba WTF? ^^ Men nu vet jag vad det betyder.Jag har vant mig vid lukten, vilket är lite tragiskt, hoppas verkligen det försvinner efter de varit här.
Ida

2014-11-07 @ 06:47:32
URL: http://saxros.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0