Valmöjligheter.

Sova lite? I wish! Skulle väl iofs kunna välja att göra precis det, men... jag har fått fredagsmysförfrågan,
med Hanna & kidsen. I donno. Är helt slut och huvudet/synen är fortfarande inte riktigt med i matchen 
sedan migränen i onsdags kväll... COME ON, lixom! Har varit på en tidningsintervju idag, inför julkonsert,
spelat in lite kör i studion, sen var jag på stan en sväng, mötte upp Hanna, fick skjuts hem. Har repat 
inför begravningen imorgon där jag ska sjunga. Skrivit ner texten. (Ibland skulle en skrivare inte sitta fel!)

Så nu ska jag väl mest bestämma mig. Fredagsmysa ihop med dem, eller fredagsmysa/-vila helt allena.
Borde handla också... Har jättemegaslut på hårspray. Har dock använt peruken mycket på sistone, p.g.a
väder (hur luv-ovänligt som helst med MIN frisyr, och omöjligt utan, p.g.a regn/snö VS hårspray...), men tanken 
är väl att ha mitt eget så mycket som möjligt. Även om det lär bli mycket peruk i vinter. Hur annars mössa?
Knepigt knepigt.... : ) Men kolla vad mitt växer ändå! TOFS lixom! Även fast den är liten.... 


Och idag ba;

 
Och ibland ba;

 
Och förut ba;

 
Variera mera, alltså!

Men hallååå hur nice ÄR det inte när det är nyrakat lixom? Måh, beslutsångesten! ^^
Håller, som det ser ut nu, på att spara ut det bara. MENJAGVETINTE. Gahhh. Bild från i våras.

 

Postat av: Patrik

Kanske spara lite mer när du ändå är i farten med att spara ut? Finns väl en mittemellangräns där det är jobbigt att inte kunna göra något bra, men sen brukar det gå att göra en massa bra :) Fast du kan ju göra en massa bra frisyrer oavsett.


Svar: Det är ju ganska länge det måste växa för att komma bort från den där asdåliga korta lockiga clown-får-längden/texturen. Urrghhh... Fast det ovanpå får gärna växa massor.
Ida

2014-11-07 @ 17:51:36
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Lilly

Så skönt att det går framåt med ditt hår just nu. :) För mig går det mer bakåt än framåt just nu, men det vet jag ju varför det gör...På tal om hår så ska jag äta mina vitaminer nu och ta min hårtablett.

Svar: Njaeh, alltså, vuxit har det ju gjort hela tiden, jag höll upp med att plocka bort det från november till augusti typ men sedan dess har jag gjort det.. en del... så det är ju inte alls bra. Skullehaft ett år, om en vecka, om jag varit duktigare. Men jag får inte låta det slå ner mig helt. Det är ju trots allt en sjukdom som jag aldrig blir frisk ifrån. Kram!
Ida

2014-11-07 @ 20:38:06
URL: http://saxros.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0