What a wednesday!

Idag har jag varit på möte på Arbetsförmedlingen, en liten "kurs" i personlig marknadsföring.
Det var tydligen rätt många som var frånvarande, vi var bara fem stycken i gruppen, plus de två
kvinnorna som höll i det. Det gick bra, även om vi blev utsatta för lite saker jag hade hoppats på
att slippa, som t.ex. att prata inför gruppen, och köra rollspel arbetsgivare/arbetssökande o.s.v.!
Pust. Då fick jag sån jävla ångest först och började svettas och pulsen skenade iväg, men trots
det så gick det bra.  : ) Hade en bra "partner", så det var skönt! Tills nästa tillfälle ska vi fylla i ett
papper om vilka egenskaper vi har, samt kunna specifiera hur/varför, etc. 

 

Efter det träffade jag lillasyster som satt på bibblan och sökte jobb, en "snabbfika" på Systrar Två
(japp, systrar två på Systrar Två ^^), sen barnhämtning på fritids, och en liten té- och smörgåsfika
hemma hos dem framför senaste avsnittet av Dessertmästarna. Sen promenerade jag hem och
spolade i toaletten som jag inte kunde imorse då vattnet var avstängt... Haha! Classy. 

Och sen mellan 20:30 och 21:30 var det sedvanlig onsdagsdans! Så jäääkla kul träning ikväll, vi kör 
koreografi till "All about the bass", och jag har ju gillat låten sedan den kom, och dansen vi har till är 
jättebra! Det blev lite extra action idag, i PAR, med både lyft och mellan-benen-dyk, jag trodde det
skulle bli lite jobbigt med ryggen men det gick jättebra!! Det som tog skada ikväll var isåfall KNÄNA,
det blir nog ett par riktigt snygga blåmärken där, hahaha! : D Lovar att dokumentera detta sen, om så
är fallet. But I'm so happy! Iiiihhh!!

Nu är väl tanken att få i sig lite middag, en DUSCH först, och sen dubbelavsnitt Big bang theory, 
which I love. Bra dag! Jaaa!

 

Postat av: Patrik

Låter som en rätt ok Onsdag :)

Tycker du det är jobbigt att prata inför grupp? Tänkte du är ju artist och van att uppträda inför publik, så då borde prata inför grupp också kännas ok?

Svar: Visst är det konstigt!!! Har sjungit solo inför 5000 pers utan problem men att prata inför folk är nåt heeeelt annat! :D
Ida

2014-11-20 @ 01:20:57
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0