Dag 2 utan frys.

DET HÄR SKREV JAG IGÅR.
Sen fick jag internetkrux. Så här kommer gårdagens inlägg:

Jag saknar er, Piggelinerna!

Idag pratade jag med elektrikern. Han kommer imorgon kl tolv.
Det blir bra, då är jag ledig. På tal om "klockan 12", så såg jag nyss att klockan 
har passerat tolv, denna dag, denna natt. Jösses! Klart tiden gick fort när jag kom
hem, eftersom det var styrelsemöte direkt efter jobbet, så en kom ju hem strax
före kl elva.. dvs, typ nyss. Ska precis äta middag och sen ska jag göra en ytterst liten
ansträngning och ta hand om lite disk. På grund av mitt besök imorgon. Haha.
Inte för att elektrikern kanske bryr sig. Men det är ju alltid bra att känna sig lite
tvungen, typ. Annars har jag svårt att få det gjort...

 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0