Ja, de kallar det Throwback thursday... ^^

Dayviews (Bilddagboken) säger "Minns du?", och jag minns allt! Inte alltid med glädje, haha!
Satt inatt och kollade bilder från 2008/2009, då var jag tillsammans med Miche från Lund,
hade precis flyttat in i den här lägenheten, och vägde betydligt mer än nu. Hade kvar ringen i
näsan och hade väl inte "hittat" mina ögonbryn riktigt, om man säger så. Good times.


Då var jag lärare, också! I bild och musik, för lågstadiet. Och på fritids m.m. Det var kul.
Jag jobbade med det mellan april 2006 och april 2009. 

         
 


Här är en gammal fin bild som Philip tagit också, i det området där han själv nu bor! : ) 

         

Men men! Nu är det nu, och nu är det torsdag, och ikväll ska vi öva med bandet inför lördagens konsert.
Jag har sedvanlig torsdagstvättid och ska käka den vanligt sena torsdagsfrukosten framför tv:n. Yay!
Och har vi inte lite vanlig torsdagshuvudvärk tryckandes bakom pannan också? Bäst att ladda upp med vatten..
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0