Och så vidare.

Hemma från jobbet dag 2. Yaaay... tror det är lite bättre idag men jag är fortfarande yr som fan.
Har iofs inte ätit något än förutom ett par tuggor äpple. Så jag ska väl göra det nu.... äta lite.
Hoppas jag får i mig något, hoppas jag får behålla det, o.s.v. Sov länge. Behövde det. 

Och hoppas att han den där som fyller år idag vill svara när jag försöker få tag i honom,
jag är extremt förvirrad över situationen hittills. Om det är stress som gör mig sjuk nu så
bidrar det här inte till mitt tillfrisknande direkt. Så jag måste släppa det, försöka iallafall.

Dagen är ju inte slut än. Och de här sjukdagarna får jag jobba igen nästa vecka.
Så jag får försöka att inte stressa över det redan nu. Eller festen på lördag. O.s.v.
 
         
         
 
Tog den här bilden för en vecka sedan. Nu har nästan precis alla löv på båda träden trillat av.
  

Postat av: johanna - student i London

varldens storsta kram, verkar som att du behover den <3

Svar: Tack, det var snällt, KRAM tillbaka! ♥
Ida

2014-10-15 @ 15:02:18
URL: http://tigermysig.blogg.se
Postat av: Lilly

Krya på dig! <3 Jag har varit sjukskriven hela veckan pga L har öroninflammation.

Svar: Tack! Hoppas du VAB:at klart snart och att han kryar på sig!
Ida

2014-10-15 @ 15:37:14
URL: http://saxros.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0