Sista dagen som 29-åring..... *gulp*

Klockan är halv sju. Det är mörkt ute. Jag har lite drygt fem timmar kvar av min sista dag som 29-åring.
Behöver jag tillägga att jag har lite ångest?! LITE BARA?! Uhuu... ^^ Men samtidigt känns det helt okej.

Den här dagen har varit solig och fin, och jag har fått skjuts av lillasyster som hjälpte mig med handlingen
inför imorgon, såsom vin för 500 spänn, groggvirke, chips i kopiösa mängder, plastmuggar, osv. 
Men imorgon ska det vara mulet och regna, vilket är ett väder jag INTE brukar förknippa med min dag!
Men men, what to do. Jag vet inte ens vad jag ska ha på mig. Disaster! Men jag kommer nog ha min 
snygga krage/bolero som jag sytt, och sen blir det väl... uhm, korsett? Bralla? Shorts? Kjol? WHO KNOWS?
Inte jag iallafall! Så det är ångestmoment ett. Ångesmoment två är ifall alla snacks jag köpt räcker. Har ju
inte ekonomi att bjuda på mat eller fika, festen har väl i princip redan ruinerat mig, är väl uppe i en 1300
nu ungefär... (dvs kanske lika mycket som jag får ut på min sjukhalva denna månad..?) Så jag kommer säkert
handla en del imorgon också. Får nyckeln vid fyrasnåret så jag borde ju hinna med en hel del (ångest) innan
det är dags att sticka dit och fixa iordning.. Jag är sämst festfixare. Jag ser fram emot det, att träffa alla och
att ha kul, men det är allt det här innan, planering, saker man vill göra men inte kan, oron över ifall folk kommer
ha roligt, osv, usch vad det gnager i mig! Kommer säkert vilja ställa in ett par gånger imorgon under dagen,
inte komma på min egen fest, m.m. MEN. Det blir nog bra. Få inte migrän, Ida. Få inte magkatarr deluxe.
(mår redan illa...)

: ) 

Inatt satt jag uppe på golvet här i vardagsrummet och pysslade med ett fotokollage som jag ska ta med mig
till lokalen, bara för att ha nåt roligare pynt än deras tråkiga tavlor som sitter där, med lastgamla bilder från
hur Enköping såg ut för några hundra år sedan, osv. Så istället tänkte jag att folk kunde få titta på hur JAG 
såg ut för några hundra år sedan. Ungefär. Här kan ni få tjuvkika lite om ni vill! ♥

                                       
                                       
                                       

Kunde fan inte undvika det där lampblänket igår!! ^^ Kanske sätter jag dit lite små lappar också med lite 
förklaringar på vad som händer på några av bilderna.. men nu är det fan slut på nålar! Kanske hittar mina
fulnålar med huvuen i olika färger, det får gå i värsta fall! Och på tal om foton, idag kom reportaget i EP, 
det som de fotade och intervjuade förra torsdagen! Lånar lite bilder som Elin lade ut på Facebook tidigare:

 
(Fast bilden till vänster är från showen vi hade nu, våren 2014, men det är ju petitesser förstås... ^^)



...min sista dag som TJUGO-NÅNTING!! Aaaahhh!! Det är ju helgalet!! Jag är ju typ sexton år, egentligen?!
 
                             

Postat av: johanna - Student i London

Grattis i förskott Ida! Hoppas festen imorgon blir fantastisk!! :)

Svar: Tack snälla Johanna!! ♥ ♥
Ida

2014-10-17 @ 20:29:52
URL: http://tigermysig.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0