Solig söndag.

ETT INLÄGG FRÅN I SÖNDAGS SOM UPPENBARLIGEN ALDRIG POSTADES:

Har precis käkat frukost. Klockan är typ kvart itvå.... ska bege mig till pappa en sväng.
Kanske inte bör stanna så länge, är typ lite snörvlig och harklig, det är väl ingen större fara anser jag,
men om han är känslig för eventuella bakterier så vill jag inte äventyra något! Fast jag känner mig ju
aldrig aldrig någonsin helt "frisk", alltid är det något som är tok, hals-näsa-wise. Det är nog ingen fara.

Har inga andra planer för idag. Kanske blir en hel dag till i soffan, förutom besöket hos pappa då.
Fast sånt tar så mycket energi av mig, då jag hatar det, att jag kommer säkert bli skittrött och somna
i soffan efteråt ändå. 
 
                                 
                       
                       
                      

Postat av: Patrik

Fluffig :)

2014-10-01 @ 17:54:26
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0