Victorian shrug.

Diskning? Njaeh... jag började istället sy en såndär viktoriansk krage/bolero/shrug som jag velat påbörja
jättelänge! Det som jag använt till den so far är ett par gamla dissikerade byxor, som hade en fin glansig
insida, ganska tjockt och bra tyg också!, ett par svarta chiffonggardiner fick också sätta livet till, och sedan
hade jag en bit kvar av det där fjäderbandet som jag köpte till showen i våras. Tycker det blir ganska
bra! Bara freestyle:ar ju lite.. som vanligt.. : ) För att ni ska fatta vad jag är ute efter så visar jag denna bild:

                          

Den finns, bland mycket annat snyggt, på min Pinterest-sida. Där kommer ni se många såna snygga kragar!
Ett par bilder på min ofärdiga kreation kommer här:

                                          
 
Yummie, right..? Ska bara få ihop den, blir nog knytning i ryggen... Antingen får jag sy band av det där
byxtyget eller så köper jag svart satinband. Om jag kan vänta.... : ) 
 

Postat av: johanna - Student i London

men hur fint??? Jag älskart!

Svar: TACK!! ♥
Ida

2014-10-15 @ 22:55:10
URL: http://tigermysig.blogg.se
Postat av: Patrik

Kommer att bli hur snyggt som helst på dig :) Gillar din kreativa konstnärliga sida som gör att du kan ta "vad som helst" och göra något fint av det.

Svar: Åh tack snälla! ♥ Jag har mina moments ibland... :D
Ida

2014-10-15 @ 23:19:44
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: ems

har du ngn instagram oxo? :)

Svar: Nä, inte förrän jag skaffat smartphone.........
Ida

2014-10-15 @ 23:30:14
Postat av: Lilly

Jag älskar den! Nästan så jag vill beställa en av dig. xD <3

2014-10-16 @ 23:33:02
URL: http://saxros.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0