Beee double eeeew

Så, att, eh.... bara svartvitt dirket från webcamen, varesig man gillar det eller inte... ;)


Har sjungit ikväll. Det gick braaa. Och ätit på Donken för ANDRA gången idag. HAHA. Sjukt healthy.
Men, det blev ytterst lite nu till middag. Men ändå. Inte världens bästa. I know, I know. 

Och innan då. Alltså när jag ba satte på kaffe innan kören. OCH SÅ HADE JAG INGEN MJÖLK HEMMA.
Så jäääävla kasst. Och jag var NÄSTAN lite inne på idén att typ knacka på hos en granne och vara lite 
pinsam, men jag lät bli. Haha. Kollar nu gamla Youtubeklipp med Tiffany Persson. Då blir man ju glad.

 Hade jag haft nån jävla mjölk hade jag kunnat dricka té nu. BUT NOOOO.
 

Postat av: Amanda Niclasson

Åh vilken fin blogg du har! Verkligen värd att följa :) Kram

Svar: Åh tack supersnälla! : ) Du är så välkommen så! Kramis!
Ida

2014-09-19 @ 23:08:06
URL: http://femtiotrekvm.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0