Dansonsdag.

Alltså det eeeeenda man kan göra när man känner sig såhär, det eeeeeeeeenda man kan göra när man är
så här in i helvetes trött, är att SOVA!! Men jag kan inte sova! Kom nyss hem från jobbet och det är dags att
svida om inför kvällens dansträning nämligen! Käka en risifrutti och sen dra lixom. Om 50 minuter iallafall,
så jag ska ju inte få det att låta som att jag är stressad på nåt vois, men jag KAN INTE SOVA, det finns det
ingen tid till. Får väl dunsa ner i sängen efter träningen, lägga mig tidigt lixom. Är hemma strax före 22.
Imorgon på min lediga dag har jag fullt upp hela dagen. Möte igen på AF, kl 10. Tvättid mellan 12 & 16.
(där kan jag nog sova mellan maskinerna iallafall) Sång på kvällen, går hemifrån vid 18, kommer hem nångång
mellan 22 och 23. PUST. Fredag ser dock heeeelt fri ut, just nu. Helgen försökte jag ha planer till, lördag,
men det verkar inte bli av? Svårt när man inte kan styra över det själv. Söndag blir kanske kalas för Leo & Viggo.*

Åhherrejävlagudvadtröttjagär.

STAY AWAKE. 
 
 
 

Oj nu glömde jag posta också, attans.
Hann fan inte käka någon risifrutti hller för den delen.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0