En rak apparat.

Det var två månader sedan jag rakade håret på sidorna senast, och det var veeeerkligen dags nu!
Jävla fårpäls man har annars... ; ) Syster Elin höll i trimmern som vanligt, och jag hårade ner, som vanligt.
Sen en liten dusch och lite fix, och sedan gick vi upp på stan, där jag bjöd på sushi som tack för hjälpen!
Och som Elins tack för mitt tack för hjälpen bjöd hon på kaffe & bulldelning på nya fiket "Systrar två" där
vi satt i solen på uteserveringen och njöööt! Mmm, bra dag! Sen strosade jag på stan lite, mellanlandade
hemma innan en kören en sväng, och sedan sång! Bra övning, gott fika, och ett himla roligt efterhäng! Haha!

Jag säger bara det, att barbershop borde FAN bli vårt nästa tema... ; ) 


Bilder från igår, på för mycket hår:

 
(Direkt efter dansträningen igår) ^^    Uhh, blä, puffigt, and now TADAAAA:





Fika - EFTERÅT lixom. 
Och lite jackprovning på H&M. Hård jacka. Hård Ida. Blev för hård. Kände mig lite som Marilyn Manson.
Fast kragen var GRYM och skinndetaljerna likaså! Mmm!

 
Plus att den var lite för stor. Plus att jag är lite för kort. Plus att jag ska ju fan inte köpa någon jävla jacka. 
 

Postat av: Lilly

Du passar döbra i rakat.

Svar: Tack lilly <3
Ida

2014-09-12 @ 07:44:26
URL: http://saxros.se
Postat av: MATILDA

Snyggt :)!

Svar: Tack! :D
Ida

2014-09-12 @ 12:58:17
URL: http://matildays.se
Postat av: Jessica

Sååååå snyggt med sidecut. Jag har också det. :D

Svar: Heter det så, även fast man har på båda sidorna? Jag har ju mer en mohawk, fast för tillfället får den mer sällskap av den där löshårstofsen, än hårsprayen för att få den att stå... hihi. Önskar det var mitt hår som var sådär långt, men det tar nog ett braaaa tag att spara ut det, och det blir en konstig frilla, på vägen dit... : D
Ida

2014-09-14 @ 11:42:09
Postat av: Jessica

Haha jag vet inte. Jag brukar säga "mina sidecuts! eller "min mohawkfrilla". Har lite längre hår än dig men satan i gatan vad tjusigt den var med en sån lång tofs. :D Önskar mitt var så långt också!

Svar: Löshårsclips ju.. you can do it too! *upptumme* Tycker det är megasnyggt! : D weeee!
Ida

2014-09-14 @ 15:46:52
Postat av: Jessica

Jag har en hel hög sånt men fel färg eftersom mitt hår är rött nu och löshåret är svart. ><
Är jag megastalker ifall jag frågar om jag får lägga till dig på facebook?

Svar: Mitt löshår är svart och själv har jag brunt.. hehe. Borde färga mitt hår! För länge sedan! Men det känns så sjukt oekonomiskt att köpa hårfärg och använda typ en femtedel av flaskan...? Haha! Har ju inte så mycket hår lixom. Sen växer det superfort så då blir det snart en schysst utväxt.. finns det färger man kan spara och ta lite då och då? (inte så jätteinsatt i ämnet "hårprodukter") Det borde det göra!! Hihi!
Du får jättegärna lägga till mig på facebook, please do! :D
Ida

2014-09-14 @ 15:51:39
Postat av: Jessica

Det syns inte att det är olika färg iaf. :D Haha nej det känns ju faktiskt sjukt oekonomiskt. Du får prova nån av dom billiga färgerna, finns ju en hel djungel och priserna är ju sjukt olika. Tror inte det finns nån man kan spara. Men ja, det borde! Kanske finns nåt annat smart knep.. får fundera på det där. :P
Vilken tur, då lägger jag till dig! :D

Svar: Ja det finns ju billigare varianter som jag provat förut (har fått färga mitt hår ett par gånger när jag använt peruker som är mörkare än min naturliga hårfärg, så det inte blev en synlig skillnad lixom), de har varit bra. Runt en femtiolapp kan man få en schysst färg för, det är ju absolut helt okej.. : )
Ida

2014-09-14 @ 16:50:49

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0