Förfest & nattgäst.

Torsdag! En sånhära ledig dag, som det alltid är. Torsdagar är tvättdagar, men inte denna, då jag tvättade förra.
Nästa vecka är det dags igen. Man kan ju inte hålla på och tvätta VARJE vecka heller... (när man inte har några
kids och inte längre någon kiss-e-katt) Som vanligt är det förstås SÅNG ikväll, det har det varit varje torsdag i
snart 14 år för min del. Förutom på sommaruppehållen. Det är myyyycket torsdagssång, det! : D 

Idag ska jag ägna dagen åt att STÄDA, det är välbehövligt, jag ska ju nämligen få nattgäst imorgon!
Bea, that is. Vi ska partaja lite och go crazy med att blanda drinkar, och sedan kolla på grabbarna i Sherlock
Brothers som lirar nere på K.B. Wohoo! Så, jag har att göra, i dagarna två, kan man säga. Men först och främst
är det dags för en av dagens höjdpunkter - frukosten. Såhär klockan snart-ett.
 
               
 

Postat av: Patrik

Blir massa torsdagssång det, över 600 gånger :) Inte undra på att du sjunger så bra!

2014-09-25 @ 17:21:41
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Lilly

Åh, önskar jag hade någon att kunna go crazy med. :( Trodde jag hade det, men hon lämnade mig för sin pojkvän. xD

2014-09-26 @ 15:48:23
URL: http://saxros.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0