Hårstatus och fredagsmyset.

EN vecka sedan. EN VECKA SEDAN är det som jag rakade av håret på sidorna.
Och nu ba.... WE'RE BACK!, ropade alla hårstråna i kör! Måh. 

Det växer för snabbt. 
Det är kanske en mycket mycket underlig sak för en trichster, att säga.
Jag tycker att det kan få växa fort ovanpå huvudet, men inte där jag rakar.
Okej?! 'Cuz I can't keep up with this progress!! ^^

Okej, såhär va - en vecka sedan:


Och nu ba:

             
             
 
Like, d'oh!
 
___________


Imorgon åker jag till Stockholm, ska hänga med Philip lite. Och se diverse filmer och sånt. 
Så det vore ju väldigt bra om jag gick och lade mig nu, klockan är fan TVÅ! Måh!
Hade megabäst fredagsmys tillsammans med Hanna, Martin, Elin, Herman & alla kids.
Kidsen höll sig iofs mest på Majas rum och kollade film och tömde godispåsar, medan vi satt
i vardagsrummet och först halvkollade på Idol (som jag ALDRIG ser, vafan, det var 5 bra, och 7 som
inte var bra, som kom med i programmet..? Grattis!), och sedan kollade vi på den grymt roliga filmen 
"We're the Millers". Se den, if you haven't! Och soooov goooott!
  

Postat av: Lilly

Jag önskar mitt hår växte snabbare.

Svar: Ja... <3 Det växer ialafall jättefort på sidorna, haha, där jag INTE vill det... men jag är glad att det växer iallafall, och att jag inte förstört hårsäckarna forever.... :D
Ida

2014-09-20 @ 09:05:27
URL: http://saxros.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0