Huvudbry.

Hälsade på pappa idag, som inte mår så bra, men jag tyckte ändå han var rätt pigg... för att inte vara så pigg!
Men jo, det är sant att jag typ hatar att vara där. Man vill inte se en förälder tyna bort såhär. Den sista man har.
När jag väl började uppfatta hans ord så kunde vi TYP samtala iallafall, han hade mycket att berätta om.. som han
så ofta har. Även om man inte ens kan urskilja hälften av orden. Man får fejka, lixom. Jag höll hans hand iallafall,
stoppade om honom med den blåa fleecefilten, frågade om han ville ha något. Han ville mest vila, han hade haft
tandläkaren på besök så inte konstigt att han var trött...



Har så himla ont i huvudet. Vädret kanske till viss del, stress till stor del. Ikväll är det iallafall bästa dansträningen
så jag hoppas värken går över snart, det räcker väl att jag har jätteont i ryggen, känner jag? Blir gärna av med
den också om det är möjligt, men det är lite svårare. 

/ Mvh StelopereradTjej_84




Har bryggt kaffe, ska värma och skumma mjölk med vaniljsocker och kanel i, omnomnom.
Hej hösten.

 
One girl, ten seconds, two looks.
  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0