Tihihisdag.

Den här dagen var längre än gårdagen. Men jag var/är iallafall på bättre humör än igår. 
Så det känns ju iallafall okej. Hemma på lunch, härliga solsken där utanför, mmm!;


Ehm, ja. Sen direkt efter jobbet väntade styrelsemöte med bästa Återsken, kommer inte ens ihåg när jag
kom hem men vi höll inte alls på så länge som vi brukar kunna. Kaffe & choklad, är inte ALLS TRÖTT NU JU.
Lyssnar på Michael Bublé och dansar omkring här. Hmm. Hur ska detta sluta? Sömntablett, yes please.



(Ja titta här står min lilla pappers-/kartonginsamling, kanske dags att ta ut den till "miljörummet" kanske..)



Oooh yeeeaaaah!

 
JAG HAR JU ALDRIG HALSBAND. Men idag så. Halva dagen. Med en elefant. Jajemen. Tut tut.

Ni ser ju vad jag fånar mig. Dags att ta en tablett och varva ner lite, kanske. Men hellre musikalstjärna
som idag, än sådär emo som igår. Bäst att njuta innan det vänder, för det gör det ju gärna. Kraftigt, ibland.

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0