Wednesday = dance day.

Seeeegaste onsdagen! Det var jag värd. Hade lite sömn att ta igen. Gick upp 13:30....... Men då hade jag 
varit uppe en sväng kl 8 också - eftersom hantverkarna som skulle fippla med ventileringen skulle komma
på den eminenta tiden "nångång mellan 8 och 15" - bara för att inte sova superdjupt när de skulle ringa
på sen. Visste ju inte alls när de skulle komma. Det blev kl 9:30. Jag ba "Kom in, gör vad ni vill, jag går och
lägger mig igen jag, zzz...", och så fixade de det som skulle fixas (I don't even know what, men det var säkert
jättebra?) och sen gick de. Och så sov jag en god stund till, bevisligen. 


Från råsa åverål och långhår, till kortare hår, och en massa smink, och lite längre hår igen, och sen hoppa
ner i träningstightsen, och sen dansa dansa svetta svetta. Bra kväll men OJ vad det gör ont jämt. 


Nu kommer säkert vissa av er ba "MÅSTE du sminka dig bara för att du ska på dansträning?", och jag ba
"Jag kanske VILL det, hallååååå?". ^^ Och jag bestämmer ju helt själv exakt hur mycket tid jag är villig att
lägga på min fabulösa look varenda dag. Jag hade ju faktiskt inte ens lösfransar, hallåååå.... ; ) Hihi.

Imorgon ska Elin hjälpa mig med håret igen! Wohoo! BYE BYE HÅRET! Ja på sidorna alltså. Bzzzzzz!
Som tack bjuder jag på trevlig och smaskig sushilunch på stan. Ahföfan.

Men nu.
Lite mer stretching, middag, och sen Big Bang Theory. Jaaaajemen. ♥

  

Postat av: Lilly

Lägger noll energi på mitt utseende nu för resten av året.

Svar: Ja, man får ju välja själv... ; ) Jag gör detta för min egen skull, helt av egen vilja!
Ida

2014-09-11 @ 23:09:25
URL: http://saxros.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0