DONE!!!

 

Åh, vad skönt det känns att säga - Vi är klara!! Det har varit ett intensivt jobb, och KUL har det varit förstås
men oJ vad skönt att ha lite kvällar lediga att göra andra förberedelser på, nu när det bara är 2,5 vecka till show. 
Ahh! So close! Sydde hela kvällen efter jobbet igår och fick ihop sista klädsetet nästan helt och hållet, superskönt!

Känner mig ändå otroligt stressad i kroppen och det känns som att jag ska svimma flera gånegr om dagen.
Awesome. Måste städa och diska också, något som verkligen hamnat SIST på proriteringslistan typ hur jävla
länge som helst. På lördag får jag ju finbesök! Jag har ju nästan glömt hur det känns att vara ledig, och så ska
vi gå UT också, hur gör man det? Haha... ♥

Jag beställde ett nytt abonnemang idag förresten. Eller rättare sagt kan man ju säga att Marcus gjorde det ÅT 
mig, fast jag satt ju bredvid och protesterade nästan inte, vi skakade t.o.m hand, så... ja. Det är dags nu. Min mobil
är nära att döden dö nu, de senaste dagarna har nästan inget funkat. Skärmen blinkar hejvilt och startar samt
avslutar program som den själv vill. Försöker jag ta kort vill den inte. Sedan tar den kort lite på måfå på eget
initiativ. Den ber om pinkod medan man skriver sms. Säger att det är FEL PINKOD fastän det inte är det.
Ja ni hör ju själva. Den har blivit schizo, och det är nog dags att göra slut. 

Ida ska lämna knappmobilen bakom sig.
 
 
 

Jag får liiite panik....

                             
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0