Down under.

Pust. En riktig heldag. Oskar hämtade mig ca 9:07 och sedan hämtade vi upp Emelia.
Full fart ner mot Joar. Ner under marken. Upp på scenen. Och där har vi varit heeela dagen.
Men det har varit en riktigt bra och effektiv dag! Mot slutet trodde jag att jag hade migrän på
gång, och det har jag veeeeerkligen inte tid med. Mina ögon är så elaka. Fan!!

Passade på att testdansa i "nya" stövlarna också, det gick bra! Mostly! Imorgon kör vi 9:30 även då,
och så ska scenkläderna med.. först och främst alla skor. Och jag ska sätta mig och knåpa ihop en
kjol vi ska ha till ett väldigt snyggt dansnummer! Vi får väl se hur det går! Det beror lite på hur
samarbetsvillig symaskinen väljer att vara också... Bästa att sätta fart nu, jag håller på att somna
ståendes.. och klockan är bara kvart över sex.

Phew.

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0