Fredagsförmiddagspyssel!

 
Fredagsförmiddagspyssel!
= Måla om stövlarna, de har tappat lite färg sedan de fick sin make over 2012...
Så det var dags nu! Nästa vecka är det show igen! Ahhh :D ♥

 
Andra sidan kvar dock, de ska bara få torka färdigt först.. denna gång räcker det nog med ett lager.
De uppfattas iallafall som betydligt mer vita än vad de gjorde nyss, där det mörkgråa under skavts fram!

Har blivit "inbjuden" till fredagspyssel med Hanna & Viggo också, mys mys, dock måste jag lägga lite tid
på mina scenkläder då det här är den sista lediga dagen innan allt drar igång!! Yikes! Om inte Hannas
symaskin bara kunde BACKA kanske jag skulle kunna sy lite där.. kanske finns något jag ska handsy, som
jag kan ta med, om inte annat. Vi får se. : ) 
 

Postat av: ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Kul med fredagspyssel! :)

Svar: Oooja :D
Ida

2015-04-17 @ 13:45:50
URL: http://evahle.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0