Here comes the sun, dudududu...

Oj, hoppsan, I've been busy.
Måndag: jobb som vanligt, sedan direkt till studion, kom hem klockan 23:50.....
Det blev lite väl sent. Men men. Mycket gjort. Tisdag: jobb, showträning.
Onsdag: jobb, studion. Idag är det torsdag! Och jag jobbar inte, utan det är en
sånhär tvättorsdag, ni vet. Och ikväll är det showträning. Hade tankar på att 
komma iväg och köpa lite kläder/tyg, men behöver tvätta också, så jag ska
försöka komma iväg imorgon istället. Kanske drar helt solo till Västerås eller nåt.
Det går ju snabbt. Sedan jobbar jag lör-ons. Påskjobb. Blir väl en sväng till Furin
på påskafton efter jobbet. 

Showen närmar sig med stormsteg, tror jag kan få ordning på alla klädset utom
det sista, med de kläder jag redan HAR. Det sista är ju absolut svårast... 

Min kropp är så jävla stressad. Käkar blodtrycksmedicin igen sedan i helgen, 
eftersom jag fick veta i fredags att trycket var skyhögt. Igår var det banaaaanas
alltså, jag HATAR när det blir så, för jag kan inget göra! Jobbade, kunde inte ta
Atarax för då hade jag ju somnat. Uhh. Work your way around it, lixom.
Skönt att vara hemma idag (alltså jag har inte tagit ledigt, jag är inte schemalagd
på torsdagar helt enkelt) - och ladda inför kvällen.. Och det är sol! Det är ju bra! : ) 

 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0