On stage.

u n t i l   t h e   r a i n b o w   b u r n s   t h e   s t a r s   o u t   o f   t h e   s k y 



Ikväll fick vi öva på scenen. Redan! Så himla bra!
Då har vi fått ett litet försprång inför helgens träning, och vi behöver inte kliva på
scengolvet för allra första gången (i år) klockan 9:30 på lördag morgon. SKÖNT. 
Mycket bra. Muy caliente!!

^^

Här är förresten en av tröjorna jag köpte i Västerås i söndags. En träningströja (sweatshirthoodie)
med PALJETTLUVA! Så himla Snart-har-vi-show:igt! : D Pööörfekt. Så den invigdes ikväll såklart.



Vet fortfarande inte vad jag ska göra MED MITT HÅR på showen. Det är ett ganska så jobbigt hår, detta.

 
Får träna frisyrer nu, i en vecka. Typ. Gahh jag vet inte. 
 
 

u n t i l   t h e   o c e a n   c o v e r s   e v e r y   m o u n t a i n   h i g h 

 

Postat av: ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Gud vilken snygg tröja. :)

Svar: Helt lovely! Från Cubus' barnavdelning! https://cubus.com/sv/7141691_F971 :D
Ida

2015-04-17 @ 01:29:01
URL: http://evahle.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0