So we're coming out of the kitchen..


Fick en liten paus i städningen och tog en lunch med Marcus. Stor god räckmacka på Café Magnifik!
Oj oj oj. Orkade inte hela. Jag är så glad att de alltid har både soja- och havremjölk till kaffet! Hittills
har inget annat café i stan haft någon av dem, där jag frågat. Jag slutade med vanlig mjölk i somras
någon gång, typ augusti. Mår mycket bättre i kroppen sedan dess. 




Näpp, tillbaka till städningen nu då! Bea kommer hit imorgon och det var precis den "kniven mot strupen" 
jag behövde för att äntligen äntligen kunna städa. Borde ta hem folk oftare. Oftare än "aldrig".
  

Postat av: Patrik

Riktig mjölk är nog mest för mu-djur…

Borde städa klart jag också, plockade fram dammsugaren och slängde ut mattorna för någon vecka sedan… börjar bli dags att starta dammsugaren nu då… :)

2015-04-10 @ 19:29:18
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Mia

M som i..... MIA. Jag saknar dig! <3

Svar: GIVETVIS!!! <3 Saknar dig också baby. Jag håller på och läser Backmans senaste nu och tänker på dig hela tiden, att du borde läs den. Haha :D
Ida

2015-04-13 @ 22:38:50
URL: http://byggmia.blogspot.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0