Söndags-off-we-go!

Vaknade tokpigg imorse trots utekvällen igår! Pure Malt spelade på Klara Hall och jag förfestade (kvickt!)
med Bea och käkade hämtmiddag från Chop Chop, och sen taxi ner på stan, mötte upp hennes karl,
och sedan blev det irländsk musik! Weee! De är grymma. Vi hann kramas lite med Stefan & Dan i första
pausen. Sen blev det lite dans också, alltid trevligt! Bugg/riverdance/dubbelbugg/folkdans/fridans osv. : )

Ja, och så vaknade jag tokpigg som sagt, vid 11, gick och lade mig 2:30 så det var inte så jättesent.
Jag & Hanna tog en spontantripp till Västerås där vi intog NetOnNet, samt Erikslund. Lagom mycket shopping. 
Donkenfrukost i bilen på vägen dit, och så lite Espresso House-fika vid fyratiden. Vi hann t.o.m med en sväng
på Ikea sista halvtimmen, snabbt gick det! 

                               WUNDER-BAUM!!! (uäk)                 &               förhoppningsvis-mirakel-kräm

Storm is coming, alltså.


Nej nu blir det sängen. Imorgon börjar ny vecka. Eller ja, för sex minuter sedan.. började ny vecka... GODNATT! 
 

*städade lite på kaffe-/tébordet.. ^^*

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0