Nähäpp.

 
Och så blev det inget med det, bara för att jag för en gångs skull bloggade lite aktivt och skrev vad jag
hade för mig, vad jag skulle göra idag. ^^ Jahapp. Philip vaknade och skrev att han kände sig krasslig
en minut innan jag skulle till tåget. så jag stod ju här med skorna på redan. Snacka om antiklimax.
Så, styra om från foto-redo till typ... nåt helt annat? Nåja, jag är ju ganska söt i mina fantastiska
lösögonfransar ändå, men GOD I HATE ändrade planer, som ändras i sista minut - jag som haft 
fullt upp med att hålla ordning på illamåendet ändå hela morgonen. It's a challenge!


 
Och jag såg fram emot att göra något som inte är att "vara hemma", semestern är snart slut, jag aktiverar
mig på tok för lite hela tiden och det här var det ju faktiskt jag som styrde upp! Men nu styrdes det av.
Så nu får jag hitta på något annat istället. 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0