Nope.

Nope. Det blev inget. Jag var hoppfull in i det sista, men jag får vänta ännu ett år med att besöka
Stockholm Ink Bash. SYYYYYND. Men, på't igen! Istället tog jag tag i en massa städ, och sen 
blev jag & Emelia bjudna på fika hemma hos Elin & familj, de hade gjort den där "Nutella Oreo
Cheesecake:n" som Elin hade hittat ett youtubeklipp på häromkvällen. Haha. God! Och ganska
mastig, så det blev ingen "påtår" direkt.. ^^ Hihi. 

Fast nu när det gått några timmar så känner jag ändå att middag skulle vara gott.
Även då man tvivlade tidigare. Har städat lite mer, eller, det är mer undanplockning,
har lixom inte kommit till själva städ-städet än, dvs typ rengöring och sånt. Sen tar det
ju alltid sån himla tiiiiid för mig att städa, eftersom jag så gärna bryter ut i spontandans,
oväntad maskerad, gardinbyte, och sånt. Allt sånt som jag inte borde göra just då.
Hoho. Inte en långtråkig stund här inte! 

 
Undrar om det inte är dags att börja med maten, och oj, jag har ju inte betalat räkningarna heller?
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0