Påfyllning.

Vädret måndag och tisdag lovar 26-27 grader.
Ååååhhh vad vi ska trivas inomhus på jobbet.
Ååååhhhh vad vi inte alls kommer vara avundsjuka på de som är lediga.
Åååååååhhh vad kul det ska vara att dessutom gå direkt ifrån nio timmar
på jobbet på tisdag, till tre timmar i danssalen. Ååååhhh.

; ) 


Och jag är ju dessutom alldeles nyss hemkommen från jobbet. Idag söndag.
En sväng på Ica hann jag med också, och jag är jääättetrött, men samtidigt så gör vädret
att jag gärna skulle hitta på något, alltså INTE bara dega ihop här hemma (som jag kommer 
att göra). Igår jobbade jag också, och efteråt så firade vi Maja som fyllt 9 och pappa Herman
som fyller 39, idag. Ett riktigt långkalas, med korvgrillning, tårtfika, kaffe och även lite bubbel.. ^^
Vi stack hemåt runt 00:30 (Oskar körde) och sedan hade jag - trots sömntablett - en såndär
jobbig natt IGEN. Inte lika jobbig som de andra två denna vecka (natten till tisdag och natten till
lördag) då jag somnade runt 06:30.. asbra när man ska jobba. ASBRA. Min kropp har väl inte
riktigt kommit överens med faktumet att ledigheten, och därmed den goda sömnen, är över. 
Back to sleeping pills again lixom.... Ja, som inte ens funkade ordentligt inatt, vad pepp jag är.
Har inte behövt ta en enda sömntablett på hela semestern lixom.

Uhu.
Men men, inget att göra åt...

Har jag förresten skrivit att vi firade Oskar i fredags? Han fyllde 23 år (igår) och bjöd på tårta och kaffe
på dagen, och sedan blev det lite mys och snacks på kvällen, ytterst lite vin för min del som skulle upp
och jobba, och dessutom tidig hemgång, runt 23. Men det var också en fin kväll! ♥

Nu ska vi se om jag för ovanlighetens skull kan leverera lite bilder.... (och så tog det en TIMME för jag 
"skulle bara", också...) ^^

Fredags:



Lördag (först på jobbet, och så precis innan stängning när jag bytte om till kalasoutfit.... lååååång klänning):


Japp, det var de enda bilderna... haha. Lame. ^^
Har ett par från häromkvällen också, när jag bara var lite kär i mitt lockiga hår! Ser så mycket fram emot att
 det ska bli långt! Riktigt långt! Och såhär fantastiskt... voluminöst... : )

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0