Söndag 10:47

Gick huvudvärken över igår? Nej. Nångång kändes den på väg bort... men det var falskt alarm.
När jag ätit upp alla värktabletter jag hade med mig, så fick jag ytterligare två av Patrik, och sen 
började det faktiskt avta lite, där runt klockan midnatt. När vi tog taxi in mot stan så gick alla ut
på krogen men jag bestämde mig för att gå hem istället. P.g.a huvudet, och att jag faktiskt inte
kände så mycket för just den krogen som det bestämdes för, och sen för att jag ju vill åka iväg
på Stockholm Ink Bash idag! Och det har varit "planerat" ett tag, typ. Fast med "planerat" menar
jag ändå inte helt planerat. Jag vet fortfarande inte om det är någon som vill åka med mig,
vilket säkert slutar med att jag stannar hemma ändå. Få se om Oskar & Robin vaknar till liv
och känner sig sugna fortfarande. Det hade varit kul! Jag har missat det varje år p.g.a olika
anledningar, mest jobbhelger typ. Så det vore ju synd om det inte blev av i år heller.
Man kanske skulle göra sig en liten spontanare, om det finns tid / om nån har ledig plats... ^^

Nä, nu blir det frukost, så får vi se om jag är på väg om två timmar, eller inte! : ) 
Kvällen igår var iallafall jätterolig. Slänger in pyttelite bilder sen. (min telefon dog lite) 
  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0