Stockholm Pride 2015

Klockan är halv ett på natten och jag kommer på att jag laddat in bilderna från Pride på både
Facebook och Dayviews, men inte HÄR! Disaster. Och är detta något man börjar med klockan
halv ett? När datorn dessutom börjat sega lite, och internet nattstrular som det brukar vid den
här tiden. Man vill ju inte få nervsammanbrott lixom. 

........men jag är ju rätt envis, så.
( i b l a n d ) 

Till att börja med kan jag då säga att det är min kompis Philip Seaton som fotat, min egen privata fotograf
i paraden, och japp, samma Philip som jag åkte till Kroatien med vars bilder jag inte HELLER lagt in än.
Hehe, jag har ju ett par hundra bilder själv, men han har 1800 stycken som ska gås igenom.. och SEN
så ska jag ladda upp dem då. Vilken månad som helst.

Nu så. Pride 2015.  ♥

 
SÅDÄRJA, slutligen en sista fantastisk hoppbild, var ju tvungen att ta med alla roliga FÖRSÖK också ^^



Vidvinkeln gör ju fantastiska saker med ens kroppsform.... MEN MEN. 

 
Sådääärja, och sen blev det fullt på Philips minneskort, så vi hejdåkramades, sen dansade vi vidare!
Jag har lite foton/videos från min mobil men det tar jag i ett annat inlägg. Exakt en timme tog detta!
Så nu är klockan halv två och det är fasen dags för mig att gå och lägga mig.... nattinatt! Happy Pride! ♥
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0