Tomorrow. Today.

Skulle lägga mig vid 22. HA HA HA.
Klockan passerade nyss midnatt, jag ska ta en dusch och raka benen, ska ju dansa omkring i enbart
underkläder imorgon (...och vingar och en tyllkjol som täcker rumpan bara...) så - kör hårt!! ; ) 

 
Lite såhär typ. Fast med smink. 
 




 



D e t   ä r   g r ö n a r e   i   p a r k e n 

o c h   d u   r o p a r   h ö g t   n ä r   d u   ä r   d ä r
d u   s ä g e r   a t t   j a g   s k r ä m d e   b o r t   d i g 
m e n   d u   v a r   j u   a l d r i g   h ä r 
d u   v a r   j u   a l d r i g   h ä r 

D u   g å r   e n s a m   h e m   f r å n   k r o g e n 
o c h   j a g   u n d r a r   h u r   d u   g ö r 
o m   d e t   ä r   l ä t t a r e   a t t   f a l l a  
m e d   e n a   f o t e n   u t a n f ö r 
m e d   e n a   f o t e n   u t a n f ö r 



Postat av: Anonym

Jag såg dig bredvid Pride-paraden (jag gick i den). Först tänkte jag stanna och säga hej, sen kom jag på att det vore konstigt eftersom vi aldrig setts. Men: hej! :)

Svar: jag har ingen aning om vem du är eftersom du kommenterar anonymt! Men jag hade absolut velat säga hej! :D Jag hoppade in och gick i paraden också sen :)
Ida

2015-08-02 @ 21:18:02
Postat av: Carro

fin du är <3

Svar: Tack <3
Ida

2015-08-03 @ 14:24:03
URL: http://pastellkaramell.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0