30:e december.

Satt och åt min "minijulbordsmiddag" (potatis, sylta, lite köttbullar, asmycket rödbetssallad) och zappade
runt lite bland kanalerna, BARA tråkfilmer på alla kanaler. Hittade Bridget Jones på 1:an (där kollar man ju
nästan aldrig ens förbi) - började titta på den, typ en halvtimme in i filmen.. kollade ca en kvart innan
jag tappade fokuset och var tvungen att gå iväg och göra nåt annat. Ja men såhär funkar jag. Kolla på
film ensam är typ omöjligt. Trist! Nu gjorde det kanske inget på just denna film, men det är många filmer
som man verkligen VILL se, men sen kan man ändå inte.. sitta kvar. Kanske lär mig det när jag blir stor.

Nu börjar dock något med Kristian Luuk och Fredrik Lindström, ba whaaaaat? - Jaha, PÅ SPÅRET.
Men näej. Typiskt Jonasprogram... ;) Ja vem vet, det kanske kan vara något. Med de deltagarna.



Gud vilket tråktråkigt inlägg.
Vad har hänt för kul idag då? Mjaeh, inte mycket, först jobb mellan 10 och 19, och sen.... inget.
Hahaha. SO LAME. Okej jag drog på den nyaste peruken igen när jag kom hem och tog ett par selfies
i badrummet, inget konstigt alls, blev knä-attackerad av katten som vanligt. Inget konstigt alls.



Haha, japp, det var det roliga som hände idag - de här bilderna! ; ) 

Imorgon är det nyårsafton, faktum är att klockan redan passerat midnatt, så nu är 2015's sista dag påbörjad.
Har funderat lite över att göra någon form av "årskrönika" - mitt favoritsätt var ju med bildspel, vilket var allra
bäst att göra på gamla datorn, i Windows Movie Maker, där kunde man välja EGEN musik... men den datorn
stänger av sig hela tiden så det tar typ 5.000 år att göra ett jävla bildspel. SÅ. Jag har för mig att det finns en
variant på Youtube, det får väl bli Plan B, med..... med den musiken man kan välja mellan där. Typ.

 

                              MYSER! Kolla MITT hår är också ganska långt, t.o.m i tofs... ^^
   Och nu är det dags att livrädda händerna i år igen då, med detta awesome kit som jag köpt av Erika! ♥

                          

.....ooooch nu är det dags att sova, klockan blev plötsligt nästan ETT och här sitter jag och äter glass ur paketet.
Hahaha. ♥
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0