Friday.

Och nu ska jag alltså göra en massa saker samtidigt - typ göra klart den här inpackningen, tvätta håret,
fixa det i tusen år efteråt (torka, platta, locka, styla, i all oändlighet?) och sedan skulle jag till Systembolaget
men jag vet inte om det är jätteviktigt? Vi har julfest med showgruppen ikväll men jag ska jobba hela dagen
imorgon så det blir inte så vilt ändå lixom. Hmm. Vi får se om jag hinner. Sen var det en grej till, och så måste
jag verkligen köpa kattsand idag, och waaah sen är det fest! Har jag matlåda till jobbet imorgon då? Mmmnope.
Well well, kan väl bli en köttbullsmacka i värsta fall! ; )

Jaha, in i duschen då och så tar vi allting i den ordningen som är logisk. Helst.
Var för övrigt uppe till halv fem inatt/IMORSE, och det var ju kanske inte så bra.
  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0