Lusselelle, lussekatten.

Idag har det varit fullt ös, eller, mja, halvt ös? Fick ju faktiskt sova ut ordentligt. Yaaay! ♥
Först satte jag klockan på 9:30, men så ställde jag om den till 10.. och sen snoozade jag ändå i en timme.
Hihi. BRA, jag behövde det. Katten på magen och allt det där. Just nu sitter hon i mitt knä medan jag skriver,
vilket helt klart är bättre än alternativ:

 
- som brukar vara favoriten. Hrrm. 

Nåja. Jag påbörjade tvätten, åt frukost, var förbi Madde på jobbet och hämtade lite papper som hon skrivit ut åt mig, sen hem igen till tvätten, sen ner på stan för lite ärenden, råkade köpa en jättefin kort paljettkavaj på
Lindex's barnavdelning (perfekt till scenen, hallå!), och sen hem för att ta hand om tvätten igen! Lunch i soffan,
varvade ner lite, gjorde en annons, och sen iväg på luciarep i Vällingby med några sångfågelkompisar!  

Det gick jättebra! Vi provade lucialinnena och tog en Donkenfika också medan Erika intervjuade Luciavinnaren
till en video. På söndag är det dags, då gör vi Vällingby, som förra året, woop woop! ♥

 
 
Bonusbild på förmiddagens fina väder. Alltså. 10:e december och 10 plusgrader. Jovisst. JULSTÄMNING! ^^
 


Bonusbild 2 - Io's senaste, fotat nångång i våras, eller när var det? Längesen iallafall. Vi ses ju typ aldrig.

 
Hej på er.

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0