Lussevaka?

GÄÄÄÄSP! Idag skulle jag kunna somna innan 22. Har inte TID att göra det dock för jag måste duscha och
tvätta håret och, ja ni vet, fixa det i tusen år - Idag igen, gjorde jag inte det igår också? Haha! Jo men jag hade
ju
en massa spray igår som måste ur... - och så lyssna igenom låtbakgrunderna till imorgon bara en sista gång...
Men jag är så trött. Det blev inte så mycket sömn inatt. Alls. Typ 2-3 timmar kanske, knappt sammanhängande.
Vi hade fest med Återsken igår, men jag var inte full och jag stack inte hem JÄTTESENT (kom hem 01:30) men
det tog bara en massa tid att somna och sen HADE jag ju faktiskt ätit lite saker med mjölk i - och druckit i kaffet, 
PLUS några shottar.. så.. HEJ MAGONT på natten osv. Plus sömntablett som inte hann verka. Ahhhyes.
Så. Härligt att lördagsjobba 8 timmar på det då! Well well. I'm alive. Rock on, o.s.v. 

Imorgon är det dags att lussa i Vällingby igen. Det var så mysigt sist! Och jag tror det blir väldigt bra imorgon
också, trots avsaknaden av snö och sådär.. Ett par av oss åker in lite tidigare än vi behöver så vi kan ta en vända
och julklappsshoppa lite innan det är dags för samling. Mysigt centrum det där ju! Passa på lite när man inte är
på hemmaplan. 

Lussebilder från förra året;


 
Haha, hemma på kvällen med understället & kransen.. OCH LÅNGHÅRET! Ja, för där hade jag ju så himla 
kort hår själv, så det hade inte passat riktigt med kransen tänkte jag... Hittade några bilder på min frisyr då:

 
Kolla!! Åh så längesen, känns det som! Det var ju ganska fint ändå... hade peruken rätt ofta då, eftersom det
var vinter och kallt och inte så mössvänligt och det var konsert och allt det där... Plus att frillan var svår att
fixa på ett bra sätt. Minns att jag provade med kransen sen när jag kom hem, den bilden borde ju också finnas
kvar nånstans... Åh, jo här. Tyckte det blev lite "Amelie from Montmarte" över den: 
 
 
Fniss fniss. ^^

JAHA men nu är det nytt år och NYTT HÅR - eller ja lite MER iallafall, jag stod och lockade det halva natten
härom..natten.. och tror nog jag kör på mitt hår denna gång! FANTASTISKT!!! Aaahhh the victory and such! ♥


Okej den där sista bilden är ju inte så asbra, en massa slingor som inte är lockade där, men.. ja. Undrar hur
tidigt jag måste börja locka imorgon för att få till det ordentligt. Kanske kan börja ikväll? HAHA. Och sova 
sittandes. Hinenr fixa lite på plats innan också säkert. Och ångra mig, igen, kanske ska ta med peruken?
Tsss...  DET BLIR BRA.

Jag hade ju massor att göra, kom igen nu! Hahaha! :D
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0