Mermaid(a) ^^

Status på julstämningen när jag gick hem ifrån jobbet vid 19:30 - NOLL.
Status på julstämningen nu klockan midnat, när vi trillat över på julafton - NOLL KOMMA FEM?
Jaja. Det ordnar väl upp sig! Jag hade iallafall jätteroligt när jag kom hem efter att ha hämtat ut 
paketet med min nya peruk! Haha, nu när jag inte använder peruk (på riktigt) längre så har jag
ändå plötsligt jättemånga roliga! För nu är det lixom en kul grej, en lek, en variation - jag BEHÖVER
inte längre använda peruk för att se "normal" ut. Och då blev det ju genast jättekul att samla på
flera. Haha! ♥ Så, senaste tillskottet är en blågrön sak som jag beställt via appen "Cute"!

 
Den motsvarade mina förväntningar perfekt! ♥

 
JAPP!! Och så slog jag in ett par paket till, de SISTA! (känns som om jag sagt det flera gånger, men sen
kom plötsligt Elin på att vi skulle ha en "julklappslek" också... nåja.. ^^) Och så var det ju städningen ja..
Vad tror ni om att plocka fram dammsugaren i ett hyreshus kl 00:20? NÄEJ. Så det får väl vänta till
imorgon helt enkelt! Har köpt en blomma och lite choklad till pappa också, som jag tänkte hälsa på
imorgon på boendet. Sen blir det julaftonsfirande hos familjen Furin. ♥



Så himla skönt att vara ledig på julafton, det har bara hänt en endaste gång sedan 2010. Fast det året 
åkte jag på nyårsjobb istället... men i år är jag ledig även på nyår!! Så himla himla skönt! :D 

 
Fick eventuellt ett litet rivsår på nyckelbenet som tack för rosetten och the jolly holiday spirit.

 

Postat av: Patrik

Snygg peruk, du passar riktigt bra i den ( som i alla andra peruker och dina egna frisyrer).

Skönt med lite ledigt. Hoppas du och Vilda får en riktigt bra julafton :)

Svar: Haha, vad bra! :)
Tack så mycket! <3 Hoppas du får en fin jul också! :D
Ida

2015-12-24 @ 00:45:21
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0