SNÖÖÖV.

Idag kom den, den efterlängtade snön! 
Jag stod på jobbet och det var ungefär runt klockan 16?
Och det har snöat sedan dess. Nej vänta, nu har det slutat. 

Alltså, jag är en av de som kunde klarat mig utan, egentligen.
Det är vackert. Men det är blött när det smälter. Det är svårt att komma ifrån!
Men än så länge ligger den vit på marken. Den kan få stanna där. 

 
Hem, snabbt iväg igen på liteT ärende, sen hem igen.. middag, KLOCKAN HALV ÅTTA - mycket tidigt för
att vara en Ida. Dusch, hårtvätt, tecknad film... söndagskväll. Nu ladda om inför måndag, tisdag, onsdag,
sedan är jag ledig över nyår och även i helgen. TJOHO! ♥ Nu ska jag dricka te. Nattinatt!

 
Se där, se där, I have aqua hair. 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0